تقويت بنيه دفاعي و تجهيز يگان هاي مرزي جنوب شرق کشور از اولويت هاي ناجا

فرمانده نیروی انتظامی از تقويت بنيه دفاعي ، افزايش تعداد پاسگاه‌ها و برجك‌هاي مرزی ، تجهيز يگان‌هاي مرزي جنوب شرق كشور به لوازم و تجهيزات فني الكترواپتيكي را از برنامه های مرزبانی ناجا در سال آینده خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” در حاشيه بازديد از مرزهاي مياني سيستان و بلوچستان، با حضور در يادمان شهداي لار ضمن گراميداشت ياد و خاطره 12 شهيد گرانقدر اين منطقه، اظهارداشت: بازديد و ديدار با همكاران مرزباني، برگزاري كميسيون عمليات، پيگيري برنامه‌هاي سال 94، ابلاغ آخرين تدابير و سياست‌هاي سال آينده، ديدار و نشست با سران طوائف و معتمدين مرزي و شركت در يادواره سرداران و دو هزار شهيد نيروي انتظامي سيستان و بلوچستان، از اهداف اين سفر به شمار مي آيد.

فرمانده ناجا ضمن تقدير از تلاش‌هاي شبانه‌روزي مرزداران براي تأمين امنيت مطلوب در مرزهاي سيستان و بلوچستان، خاطرنشان كرد: بحمد الله با همت همكاران عزيزمان در مرزباني و انتظامي و همچنين تلاش ديگر دستگاه‌هاي اجرايي و امنيتي و از همه مهمتر به بركت خون پاك شهدا، وضعيت امنيتي سيستان و بلوچستان در سال 94 بسيار مطلوب و رضايت بخش بود.

سردار اشتري در منطقه مرزي لار سيستان و بلوچستان از تقويت بنيه دفاعي و افزايش تعداد پاسگاه‌ها و برجك‌هاي مرزي در سال آتي خبر داد و گفت: در سال آينده، تجهيز يگان‌هاي مرزي جنوب شرق كشور به لوازم و تجهيزات فني الكترواپتيكي، يكي ديگر از اولويت‌هاي ما در مرزباني خواهد بود.

وي به فرمايشات مقام معظم فرماندهي كل قوا حضرت امام خامنه‌اي (مدظله‌ العالي) كه فرموده‌اند”نيروي انتظامي مظهر اقتدار ملي ماست”، اشاره كرد و گفت: اميدواريم اين اقتدار همچون گذشته پابرجا باشد و روز به روز نيز ارتقاء يابد.

فرمانده ناجا در پايان ضمن تقدير و عرض خداقوت به تمامي مرزبانان شاغل در اقصي نقاط مرزهاي كشور به خصوص مرزداران سيستان و بلوچستان، خدمت در مرزباني را پاسداري از ارزش‌هاي دفاع مقدس و انقلاب اسلامي برشمرد و گفت: انشاء الله اين زحمات مورد رضايت حضرت حق و مقام عظماي ولايت قرار گيرد و سرمنشأ تثبيت كامل امنيت در كشور پهناورمان باشد.

گفتني است، سردار “حسين اشتري” در ادامه از تعدادي يگان‌ مرزي، پروژه‌‌هاي در دست ساخت و يگان سپاه پاسداران مستقر در منطقه مرزي رباط بازديد و با حضور در جمع مرزدارن ضمن گفت و گو با آنها، نماز ظهر و عصر را در نقطه صفر مرزي مشترك با كشورهاي افغانستان و پاكستان اقامه کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *