امنيت ، آسايش و آرامش بزرگترين دستاورد خدمت گزاران مردم در ناجا است /اجراي منويات مقام معظم رهبري مهم ترين رمز موفقيت پليس

منطقه ويژه کيش – فرمانده ناجا امنيت ، آسايش و آرامش را بزرگترين دستاورد خدمت گزاران مردم در ناجا برشمرد و گفت: اين امر بدون همکاري مردم و ديگر سازمان ها و نهادها در جامعه محقق نخواهد شد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري”، در ديدار با امام جمعه منطقه آزاد کيش گفت: تأمين و حفظ امنيت در جامعه برعهده نيروي انتظامي است و همکاران ما در ناجا تلاش مي کنند که اين مهم به نحو احسن در جامعه محقق شود .

وي با اشاره به اينکه اجراي منويات مقام معظم رهبري مهم ترين رمز موفقيت پليس است گفت: امنيت يک محصول اجتماعي است ؛ تمام سازمان ها و نهادها در برقراري امنيت نقش دارند و بايد به اين امر توجه خاص داشته باشند.

فرمانده ناجا از مردم به عنوان مهم ترين سرمايه هاي اجتماعي پليس ياد کرد و گفت:خوشبختانه مردم در سال هاي اخير همکاري خوبي با نيروي انتظامي در اجراي طرح هاي انتظام بخشي داشته اند .

وي ضمن تقدير و تشکر از همکاري و تعامل بسيار سازنده امام جمعه کيش با مأموران انتظامي اين منطقه ويژه اظهار داشت: امنيت ، آسايش و آرامش بزرگترين دستاورد خدمت گزاران مردم در ناجا است که اين امر بدون همکاري مردم و ديگر سازمان ها و نهادها در جامعه محقق نخواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *