انهدام باند سارقان منزل با ۲۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند ۸ نفره سارقان منزل و کشف ۲۹ فقره سرقت به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال در شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “عبدالرضا ناظری” بیان داشت: در پی گزارش سرقت های سریالی منازل در محدوده شهر پردیس تیمی مجرب از اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود:در بررسی سرقت ها مشخص شد که سارقان پس از خارج شدن صاحبخانه با تخریب قفل درب های ضد سرقت، وارد منزل شده و وسایل با ارزش شامل طلا و جواهرات را سرقت می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پس از چند روز تحقیقات با استفاده از شیوه های نوین پلیسی یکی از سارقان معروف و سابقه دار را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفت.

ناظری اظهار داشت: مأموران با جمع آوری ادله و مستندات کافی این مجرم حرفه ای و دو همدست دیگرش را در حال طرح ریزی یک نقشه دیگر سرقت در محدوده شهرستان پردیس دستگیر و در بازرسی از آنها چند دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه آلات وادوات مورد استفاده در سرقت را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ۲۹ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان پردیس اعتراف کردند.

سردارناظری با اشاره به اینکه ارزش اموال سرقتی بالغ بر چهار میلیارد ریال برآورد شده است، گفت : سارقان در ادامه اذعان داشتند، اموال سرقتی را به پنج مالخر می فروختند که با هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه مالباختگان این پرونده شناسایی و متهمان نیز با دستور مقام قضائی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند،بیان داشت: این پلیس با اقتدار کامل و با هماهنگی و تعامل مناسب خود با دستگاه قضائی با هرگونه سرقت برخورد قانونی خواهد کرد و امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *