عملکرد پلیس نماد حکومت و افتخار پلیس خدمتگزاری زیر چتر ولایت فقیه است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، گفت: عملکرد پلیس نماد حکومت و افتخارش این است که زیر چتر ولایت فقیه خدمت می کند.

به گزارش  سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، دکتر “علاءالدین بروجردی ” در جمع کارکنان انتظامی شهرستان بروجرد ، گفت: با تلاش شبانه روزی فرمانده انتظامی استان و مجموعه این فرماندهی ، شاهد امنیت مطلوب و روبه رشدی در لرستان هستیم.

وی تصریح کرد: پلیس عملکردش نماد حکومت است و افتخار پلیس این است که زیر چتر ولایت فقیه خدمت می کند.

دکتر بروجردی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی هر جامعه در گرو امنیت پایدار آن کشور است گفت: ایجاد امنیت پایدار ،شکوفایی و رشد را در زمینه های دیگر به دنبال خواهد داشت و یکی از نیروهایی که تولید امنیت می کند نیروی انتظامی است که در خط اول ایجاد امنیت است.

این مقام مسئول اظهار داشت: پلیس باید مقتدر و مستحکم باشد تا اعتماد قلبی مردم به آن بیشتر شود و اقتدار در عین حفظ صلابت باید با برخورد اسلامی و متناسب با انجام وظایف باشد.

وی ضمن قدردانی از حضور پررنگ نیروی انتظامی در تمامی صحنه ها، بیان داشت: تلاش شبانه روزی پلیس در برقراری امنیت بر کسی پوشیده نیست و امنیتی که امروز در استان برقرار است حاصل جانفشانی های ماموران انتظامی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ، افزود: ماموران نیروی انتظامی از تمام توان خود برای امنیت و آسایش مردم مایه می گذارند و در این راه حتی جان خود را فدا کرده اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیات خارجی مجلس ، تصریح کرد: در حال حاضر امنیت مطلوبی در لرستان به ویژه بروجرد برقرار است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی و مجدانه فرمانده انتظامی استان و شهرستان بروجرد ایجاد شده که شایسته تقدیر فراوان است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *