لزوم حفظ شان و منزلت خانواده شهدا

رئيس عقيدتي سياسي ستاد ناجا با تاکيد بر لزوم ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گفت : خدمات دهي به خانواده شهدا بايد با رعايت شان و منزلت اين عزيزان باشد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام و المسلمين “يوسف پور” در بازديد از مرکز امور ايثارگران ناجا اظهار کرد : ارائه خدمت به جامعه ايثارگران توفيق بسيار بزرگ و مقدسي است توجه به خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران از آموزه هاي اميرالمؤمنين (ع) مي باشد. همانطور که ايشان به فرزندان شهدا و خانواده هاي آنها رسيدگي مي کردند و خود را مسئول مي دانستند ما نيز بايد از اين سيره رفتاري درس بگيريم و در اين امر کوتاهي نکنيم.

وي خطاب به کارکنان مجموعه ايثارگران افزود: شما مي بايست قدر خودتان را بدانيد زيرا رسيدگي به امور خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران برکت و آثار معنوي در زندگي دنيوي و اخروي را جاري و ساري مي کند.

رئيس عقيدتي سياسي ستاد ناجا با تاکيد بر لزوم ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ادامه داد : تواضع يکي از صفات مؤمن است و همواره اين نکته بايد مورد توجه باشد که در خدمات دهي به خانواده شهدا شان و منزلت اين عزيزان رعايت و در نهايت تواضع با خانواده ايثارگران رفتار شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *