وجه مشترک نهادهاي حاکميتي و ناجا اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتي است

فرمانده انتظامي استان در ديدار با استاندار ،هدف مشترک نهادهاي حاکميتي و نيروي انتظامي را ايجاد بسترهاي توسعه ، افزايش توليد و اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتي برشمرد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، “سردار سيد محمود ميرفيضي ” پيش از ظهر امروز در ديدار با”ربيع فلاح” استاندار مازندران با تبريک هفته دولت و گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر ،گفت : هماهنگي هاي بسيار خوبي بين نهادهاي دولتي و نيروي انتظامي در سطح کلان وجود دارد و تعامل استانداري با نيروي انتظامي در تراز بالاتري قرار گرفته است.

فرمانده انتظامي استان،افزود: تعامل استانداري با نيروي انتظامي و تمامي دستگاه هاي دولتي نشان از خرد جمعي و اخلاق مداري در مديريت کلان استان است .

وي افزود: نتيجه اين تعامل و همکاري ، امنيت پايدار در استان و زمينه هاي پيشرفت و توسعه اجتماعي ، فرهنگي و اقتصادي استان را درپي خواهد داشت.

سردار مير فيضي با اشاره به اين که برابر رصدهاي صورت گرفته،فضاي امن و آرامي در استان وجود دارد، گفت: با توجه به تعهداتي که در دو بخش ملي و فرا استاني با موضوعات ترافيک و طرح دريا در استان وجود دارد، وضعيت خوبي را شاهد هستيم که اين امر نيز نشان دهنده تلاش شبانه روزي کارکنان انتظامي و مديريت صحيح ماموريت ها در استان است .

وي از استان مازندران به عنوان ايراني کوچک ياد و خاطرنشان کرد : اين استان با پذيرش هموطنان از سراسر کشور با اقليم و فرهنگ هاي متفاوت در فصول مختلف سال در توليد و ارتقاي احساس امنيت از وضعيت خوبي برخوردار است .

فرمانده انتظامي مازندران اظهار داشت : هدف مشترک نهادهاي حاکميتي و نيروي انتظامي ايجاد بسترهاي توسعه ، افزايش توليد و اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتي است .

ميرفيضي با بيان اين که با روحيه و انگيزه اي که در مجموعه پليس استان وجود دارد هرفعلي قابل صرف است بر تعامل و همکاري همه نهادها در ايجاد بسترهاي فرهنگي در سواحل دريا تاکيد کرد و گفت: نيروي انتظامي عليرغم وظايف ذاتي خود در زمينه هاي فرهنگي و اجتماعي اقدامات مناسبي در سواحل دريا و مناطق گردشگري استان داشته است که تلاش ما بر اين است ، خدمتي در شان مردم ارائه دهيم.

سردار ميرفيضي در خاتمه از کاهش 17 در صدي حوادث جاده اي ، کاهش 22 درصدي تصادفات فوتي و همچنين کاهش 12 درصدي سرقت هاي خرد در استان خبرداد و گفت: يکي از اولويت هاي مهم انتظامي استان در سال جاري مبارزه با مواد مخدر است که با کشف بيش از يک تن مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاکنون کشفيات مواد مخدر 62 درصد افزايش داشته است .

*اخلاق مداري ، تواضع و مردم داري سه مولفه مهم در حل مشکلات مردم

“ربيع فلاح” استاندار مازندران نيز در اين نشست ، با گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: رمز ماندگاري شهيد رجايي شکل گرفتن انديشه هايش در شخصيت وي بوده است .

وي با تاکيد بر اخلاق مداري ، تواضع و مردم داري در برابر خواسته ها و مشکلات مردم ،افزود: حاکميت جمعي است که استان را هدايت مي کند .

استاندار مازندران با اشاره به اين که وظيفه شناسي بايد با اخلاق گرايي تلفيق شود، تصريح کرد: ايجاد زمينه هاي تعامل و همکاري هاي منظم که از وظايف نهاد حاکميتي در استان است باعث ايجاد انگيزه و موفقيت در استان خواهد شد .

وي با تاکيد بر بازگشت منابع به استان مازندران ،گفت : اگر همه در کنار هم قرار بگيريم مي توانيم ضعف ها را پوشش داده و استان را به يک نقطه مطلوب برسانيم .

وي با اشاره به ناامني هايي که امروز خيلي از کشورهاي مهم دنيا را در برگرفته است ، خاطر نشان کرد: بخشي از اقتدار نظام جمهوري اسلامي وجود امنيت در کشور است ،که ايران را به پايتخت امن دنيا تبديل کرده است و بايد اين اقتدار را حفظ کرد .

استاندار مازندران اظهار داشت: در تمامي حوزه ها خصوصا در حوزه امنيتي و انتظامي وضعيت بسيار خوبي در استان وجود دارد و استان مازندران جزء سرآمدان اين حوزه در سطح کشور است .

وي هفته دولت را متعلق به همه مردم دانست و گفت: براي بستر سازي فضاي امنيتي استان بايد تلاش هاي بيشتري صورت گيرد و در بحث انرژي ، امکانات و استفاده از ظرفيت هايي که وجود دارد نهادهاي امنيتي و انتظامي بايد در اولويت قرار گيرند .

فلاح در خاتمه گفت: در بحث ساماندهي سواحل ، مبارزه با اعتياد و جرايمي که اتفاق مي افتد امکانات و شرايط موجود بايد بررسي شود تا با رفع آن به يک معدل خوبي در استان دست پيدا کنيم .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *