ايثارگري ها و خدمات پليس، مستغني از بيان است

نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري گفت: خدمات و ايثارگري هاي پليس مستغني از بيان و توضيح است چرا که باب شهادت در اين نيرو همچنان باز است.

به گزارش سادس به تقل از پايگاه خبري پليس، آيت الله “علي اسلامي” در ديدار با فرمانده انتظامي قزوين و جمعي از مسئولان انتظامي استان اظهار داشت: خدمات و ايثارگري هاي پليس مستغني از بيان و توضيح است چراکه باب شهادت در اين نيرو همچنان باز بوده و هر چند روز، شاهد شهيد شدن عزيزان نيروي انتظامي در کشور هستيم.

وي ادامه داد: ساير نيروهاي مسلح، خدمات صادقانه اي دارند و در عين حال در تعطيلات نزد خانواده خود هستند ولي عزيزان نيروي انتظامي در همه تعطيلات از ايام محرم گرفته تا نوروز مشغول کار و تامين امنيت هستند.

نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري، امنيت را پاک و آرامش آور توصيف کرد و بيان داشت: قدرداني از زحمات ماموران نيروي انتظامي با بيان ممکن نيست چراکه از ابعاد مختلف قابل لمس بوده و اقشار مختلف جامعه با ديدگاه هاي مختلف، متوجه آن شده و بهره مي برند.

آيت الله اسلامي با اشاره به اينکه خدمات صادقانه و گسترده پليس چه از نظر زماني و چه مکاني شايسته تقدير است، ابراز کرد: بعد مکاني خدمات نيروي انتظامي تلاش اين عزيزان از دورترين نقاط مرزها تا نقاط حساس در مراکز استان ها را شامل مي شود و تعطيلي بردار نبودن اين شغل شريف نيز بعد زماني خدمات صادقانه و تلاش پليس را در برمي گيرد.

وي ادامه داد: به تعبير امام (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) شب بيداري ها و تحمل مشقات در راستاي تامين امنيت، عبادت و بندگي خدا محسوب مي شود و مشاهده گشت هاي انتظامي تا پاسي از شب حتي در کوچه هاي فرعي نيز امنيت را به ارمغان مي آورد.

نماينده مجلس خبرگان، حضور مردم با درصد بالا در انتخابات را به معناي وجود آرامش و امنيت در جامعه برشمرد و تصريح کرد: با حضور پليس، اراذل و اوباش و هنجارشکنان به صورت خودکار پاسخ خود را دريافت مي کنند بنابراين بايد مردم قدر پليس خدمتگزار خود را بدانند و از آنان حمايت کنند.

سردار “مهدي محمودي” فرمانده انتظامي استان قزوين نيز در اين ديدار، افزايش تعاملات با ساير سازمان ها را حائز اهميت دانست و گفت: نيروي انتظامي بدون توجه به حاشيه ها وظايف ذاتي خود را انجام مي دهند حال آنکه هر کاري قطعا با رضايتمندي و نارضايتي هايي همراه است.

وي مقابله با سرقت، مبارزه با مواد مخدر، مقابله با قاچاق کالا، پيشگيري از تلفات رانندگي، آموزش و ارتقاء امنيت اخلاقي را از اولويت هاي پليس در سال جاري برشمرد و عنوان کرد: با توجه به ظرافت هايي که در برآوردن مطالبات مردم وجود دارد نياز به حمايت و دعاي آحاد جامعه به خصوص روحانيت داريم.

فرمانده انتظامي استان قزوين با اشاره به کاهش 26 درصدي جرايم در دوسال گذشته، خاطر نشان کرد: برکت و نعمتي که اکنون داريم، همگي حاصل خون شهدا و توجه به فرمايشات مقام عظماي ولايت (مدظله العالي) ا

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *