حضور بانک قرض الحسنه مهر ایران در بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی

بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی ج.ا.ا، مدیران ارشد حوزه پولی و بانکی کشور، اساتید دانشگاه، کارشناسان و صاحب نظران این حوزه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.
به گزارش سادس به نقل از  اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محمدتقی صمدی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه جمعی از روسا و کارشناسان ادارات مرکزی در این همایش حضور بهم رساندند.
«تعامل نظام بانکداری بدون ربا با بانکداری بین الملل» موضوع محوری این همایش است و صاحب نظران داخلی و خارجی در خصوص مسایلی همچون «تجربه بانک های اسلامی و چالش های نظام بانکی کشور در تعامل با مقررات بانکداری بین الملل»، «اصلاح ساختارها و فرآیندهای اجرایی نظام بانکی کشور»، «سلامت نظام بانکی و نهادسازی و ابزارسازی در راستای تعامل با بانکداری بین الملل» و «راهکارهای متنوع سازی و توسعه خدمات بانکی بین الملل در نظام بانکی کشور » بحث و تبادل نظر نمودند.
مقایسه تطبیقی استانداردهای کفایت سرمایه، مقررات احتیاطی IFSB با کمیته بال و تجربه بکارگیری این ضوابط در بانک های اسلامی و نیز مقایسه تطبیقی استانداردهای IFRS با استانداردهای AAOIFI مورد استفاده در بانک های اسلامی از دیگر محورهای این همایش بود.
شایان ذکر است، اکبر ترکیان رئیس اداره حسابداری و بودجه، علیرضا اقدامی رئیس اداره سازمان و برنامه ریزی، محمدرضا اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل، محمدرضا نورمحمدی رئیس اداره حقوقی و حمید رضا صمدی معاون اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران در بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی حضور داشتند.
گفتنی است، این همایش ۲ روزه به همت موسسه آموزش عالی بانکداری ایران برگزار شده و با هدف ارتقای فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه بانکداری و مالی اسلامی تا فردا ادامه دارد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *