سرقت 2ميليارد و 500ميليون ريالي ابريشم از کارگاه رنگ رزي در قم

رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند سارقان يک کارگاه رنگ رزي ابريشم در قم خبر داد و گفت: 510 کيلوگرم ابريشم سفيد به ارزش 2ميليارد و 500ميليون ريال از متهمان کشف شده است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ”احمد کرمي” اظهارداشت:در پي وقوع سرقت شبانه و باندي از يک کارگاه رنگ رزي ابريشم در قم، پس از اطلاع بلافاصله اکيپي از کارآگاهان پليس آگاهي استان به محل مذکور اعزام شدند.

وي گفت: سارقان از اين کارگاه 510 کيلوگرم ابريشم سفيد به ارزش حدود دو ميليارد و پانصد ميليون ريال سرقت کرده بودند.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: با توجه به اهميت موضوع پرونده در اختيار اداره عمليات ويژه پليس آگاهي استان قرار گرفت و با انجام اقدامات پليسي متهم اصلي شناسايي و در ادامه سه همدست وي نيز دستگير شدند.

سرهنگ کرمي گفت: در تحقيقات انجام شده کليه متهمان به سرقت ارتکابي اعتراف و با توجه به فروش اموال مسروقه به يک مالخر، نامبرده نيز که داراي 5 فقره سابقه کيفري بود، دستگير و مقداري از اموال مسروقه از منزل وي کشف و تحويل شاکي شد.

وي گفت:نهايتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان با قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.

رئيس پليس آگاهي استان قم در خاتمه بر نصب حفاظ، دزدگير و دوربين هاي مداربسته دور از دسترس و همچنين به کارگيري نگهبان در کارگاه هاي توليدي تاکيد کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *