امنيت اخلاقي به خصوص در شهرهاي مذهبي با قوت دنبال مي شود/دستگاهاي مسئول در ايجاد امنيت اخلاقي به کمک پليس بيايند

فرمانده ناجا در ديدار با حضرت آيت الله ” جعفر سبحاني” گفت: بحث امنيت اخلاقي به خصوص در شهرهاي مذهبي با قوت ادامه دارد، البته دستگاه هاي مسئول بايد کمک کنند تا اين مهم، بيشتر شود.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” در اين ديدار اظهار داشت: به نمايندگي از کارکنان ناجا و به مناسبت آغاز هفته نيروي انتظامي در محضر شما حاضر شديم تا از بيانات و تدابير شما استفاده کنيم.

فرمانده ناجا ادامه داد: براي حضور زائران اربعين در مرزها برنامه هايي را در دست اجرا داريم و سه مرز مهران ، چزابه و شلمچه را آماده براي حضور بيش از دو ميليون نفر زائر کرده ايم؛ بحث تردد زائران عمليات بزرگي است که ناجا با افتخار انجام مي دهد.

وي با اشاره به اينکه، پليس خدمتگزار مردم است و بايد در کنار اقتدار، رأفت و مهرباني داشته باشد، ابراز داشت: ماموران پليس روحيه جهادي دارند و فضاي ديني و انقلابي بر مجموعه حاکم است البته ما قانع نيستيم و بايد آن را ارتقاء دهيم.

سردار اشتري به موضوع امنيت اخلاقي در کشور اشاره کرد و گفت: بحث امنيت اخلاقي به خصوص در شهرهاي مذهبي با قوت ادامه دارد، البته دستگاه هاي مسئول بايد کمک کنند تا اين مهم، بيشتر شود.

آيت‌الله «جعفر سبحاني» نيز دراين ديدار از امنيت به عنوان يکي از بزرگ‌ترين نعمت‌هاي الهي نام برد و اظهار کرد: امنيت اساس تلاش‌هاي فرهنگي، اخلاقي ، اقتصادي و انساني است.

وي با تاکيد بر اينکه هدايت جامعه بشري به واسطه اولياي الهي انجام مي‌شود، افزود: نيروهاي انتظامي براي تحقق بخشيدن امنيت در جامعه اسلامي مامور شده اند و بر اساس گفته‌هاي رهبر انقلاب اسلامي، نيروهاي انتظامي با وجود داشتن اقتدار بايد اخلاق را سرلوحه رفتار خود قرار دهند.

اين مرجع تقليد جلب رضايت‌ مردم در جامعه اسلامي را از اولويت‌هاي اصلي نظام برشمرد و گفت: تقويت اخلاق ديني در ميان نيروهاي انتظامي بايد همواره انجام شود.

آيت‌الله سبحاني ادامه داد: بايد قدردان زحمات پليس اخلاقي کشورمان باشيم و به حاشيه‌هايي که در مورد پليس در اجراي ماموريت ها مطرح مي‌شود توجه نکنيم، چراکه امر به معروف و نهي از منکر اساس حاکميت و بخشي از آموزه‌هاي اسلامي است.

وي با بيان اينکه برخي از زن‌ها و مردهايي که در قم تردد مي‌کنند ارتباطي با اين شهر ندارند، تصريح کرد: پوشش، رفتار و گفتار اين افراد نشان مي‌دهد که آنها ارتباطي با قم ندارند، بلکه براي از بين بردن و کم‌رنگ کردن حجاب و عفاف در قم حضور يافته تا بتوانند ناهنجاري‌ها را در ميان اقشار مختلف اين شهر ترويج دهند.

حضرت آيت الله سبحاني نيز اظهار داشت: امنيت بزرگترين نعمت الهي است که خداوند به انسان در دنيا و آخرت مي دهد و اساس تمام تلاش هاي فرهنگي و اخلاقي انسان مي باشد.

وي افزود: امنيت يکي از نعمت هايي که مجهول و مغفول مانده و افتخاري بالاتر از اين نيست که مردم از نعمت هاي الهي از مجراي پليس، بهره ببرند.

اين مرجع تقليد ادامه داد: هيچ مملکتي خالي از امر به معروف و نهي از منکر نيست و اساس حاکميت، اين فريضه واجب است و پليس اخلاقي بايد نيروهاي امر به معروف و نهي از منکر را تقويت کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *