بزرگترين اهتمام براي ايجاد امنيت، امنيت عبادت است

آيت الله “شبيري زنجاني” گفت: بزرگترين اهتمام براي ايجاد امنيت، امنيت عبادت است، بخصوص براي نسل شيعه و دوازده امامي که خوشبختانه نيروي انتظامي در توليد امنيت موفق است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” در ديدار با حضرت آيت الله “شبيري زنجاني” با وي، با اشاره به توفيقات خوب ناجا در شهرها و جاده ها براي حفظ امنيت، آرامش و انضباط بخشي اشاره کرد و اظهارداشت: همچنين در برخورد با گروه هاي اشرار و تکفيري در مرزها نيز توفيقات خوبي به دست آورده ايم.

وي با بيان اينکه در رابطه با طرح هاي امنيت اخلاقي و برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي نيز اقدامات خوبي انجام شده است، افزود:هدف ما پاسداري از ارزش هاست، اميدواريم در راستاي منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بتوانيم وظايفمان را انجام دهيم.

فرمانده ناجا اضافه کرد: فضاي ديني، انقلابي و روحيه جهادي بر مجموعه نيروي انتظامي حاکم است و اين نيرو درتمام ساعات شبانه روز و روزهاي تعطيل در حال خدمت رساني به مردم شريف کشور است.

وي اعلام کرد: فضاي فرهنگي در ناجا به برکت وجود عقيدتي سياسي رقم خورده و نمايان است و روز به روز شاهد ارتقاء اين فضا هستيم.

سردار اشتري اضافه کرد: در آستانه ماه محرم هستيم و هماهنگي هاي لازم با دسته جات و هيئت هاي مذهبي انجام شده، اميدواريم مراسم محرم با نظم و انضباط برگزار شود.

وي تصريح کرد: براي تسهيل ورود و خروج زائران اربعين حسيني(ع) و امنيت راه ها در اين ايام اهتمام کامل داريم و ناجا در حال خدمت رساني شبانه روزي به مردم است.

بزرگترين اهتمام براي ايجاد امنيت، امنيت عبادت است

حضرت آيت الله” شبيري زنجاني ” نيز در اين ديدار اظهار داشت:امنيت و صحت از احتياجات اوليه جوامع بشري است.

مرجع تقليد شيعيان افزود: نعمت سلامت و امنيت بسيار مهم هستند و کساني، قدر اين نعمت ها را مي فهمند که آنها را از دست داده باشند.

آيت الله شبيري زنجاني به فقدان امنيت در برخي کشورها منطقه اشاره کرد و گفت: بزرگترين اهتمام براي ايجاد امنيت، امنيت عبادت است، بخصوص براي نسل شيعه و دوازده امامي که خوشبختانه نيروي انتظامي در توليد امنيت موفق است.

وي اضافه کرد: اميدواريم کشور در جهات اخلاقي نيز به حد کمال برسد و مساله حجاب و مشکلاتي که نمي توان آن را انکار کرد، رفع شود.

آيت الله شبيري زنجاني در پايان بيان داشت: اميدواريم عنايات خاصه خداوند شامل حال کارکنان نيروي انتظامي شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *