تردد بيش از 2 ميليون زائر از مرزهاي ايران براي شرکت در اربعين حسيني(ع)/ آمادگي پليس براي صدور گذرنامه زائران

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به پيش بيني تردد بيش از دو ميليون زائر از مرزهاي ايران براي شرکت در مراسم اربعين حسيني(ع)، اعلام کرد: ماموران براي صدور گذرنامه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار اشتري در خاتمه ديدار با مراجع معظم تقليد در قم در جمع خبرنگاران، اظهارداشت:توفيقي بود که امروز در محضر مراجع معظم تقليد در قم باشيم.

وي با بيان اينکه نيروي انتظامي براي ماه محرم، خدمات رساني به هيئت هاي مذهبي را در دستور کار خود قرار داده است، ابراز اميدواري کرد: ان شاءالله با يک نظم خاص و امنيت مطلوب مراسم ماه محرم انجام شود.

فرمانده ناجا به هيئت هاي مذهبي توصيه کرد: در محرم هماهنگي و همکاري لازم را با ماموران نيروي انتظامي داشته باشند.

سردار اشتري با اشاره به پيش بيني تردد بيش از دو ميليون زائر از مرزهاي ايران براي حضور در پياده روي اربعين حسيني(ع)، گفت: امنيت تردد و تسهيل عبور و مرور زائران براي مراسم اربعين بر عهده نيروي انتظامي است؛ امسال نيز همانند سنوات گذشته اين مراسم هرچه باشکوه تر و بلکه بهتر از گذشته برگزار شود.

وي با اشاره به تسهيل در صدور گذرنامه زائران اربعين حسيني(ع)، گفت: سعي شده چند روز قبل از اربعين شيفت کاري مأموران بيشتر شود بنابراين ماموران براي صدور گذرنامه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

فرمانده ناجا به زائران توصيه کرد: براي تکميل مدارکشان هر چه زودتر اقدام و در سامانه سماح ثبت نام کنند و حتماً ويزا نيز به همراه داشته باشند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *