تلاش براي نزديکي و ارتباط بيش از پيش نيروي انتظامي به مراجع معظم تقليد/ بهره‌گيري از 1700 مبلغ روحاني در يگان ها، مرزها و استان هاي دوردست

فرمانده ناجا از تلاش براي نزديکي و ارتباط بيش از پيش نيروي انتظامي به مراجع معظم تقليد و نيز بهره گيري از 1700 مبلغ روحاني در يگان هاي نيروي انتظامي، مرزها و استان هاي دوردست خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” در ديدار با حضرت آيت‌الله “حسين نوري همداني” با بيان اينکه نيروي انتظامي عملکرد مطلوبي در راستاي تامين امنيت شهرها، روستاها و مرزهاي نظام اسلامي داشته است، اظهار داشت: تاکنون در برخورد با ناهنجاري‌ها، پاسداري از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و جلوگيري از ترويج آموزه‌هاي غير ديني گام‌هاي مطلوبي برداشته شده است.

فرمانده ناجا با تاکيد بر اينکه بر اساس گفته‌هاي رهبر انقلاب اسلامي نيروي انتظامي بايد عدالت را سرلوحه امور خود قرار دهد، گفت: با برگزاري دوره‌هاي بصيرت به دنبال اين هستيم که نيروي انتظامي را به مراجع تقليد نزديک‌تر کنيم.

وي با اشاره به ارتقاي فضاي معنوي و انقلابي نيروهاي انتظامي به همت عقيدتي سياسي ناجا افزود: يک هزار و 700 نفر از روحانيون حوزه علميه قم به مناسبت‌هاي مختلف در نيروي انتظامي فعاليت مي‌کنند که اين رقم علاوه بر800 نفر روحاني شاغل دائم در نيروي انتظامي است.

فرمانده نيروي انتظامي از فعاليت روحانيون در ماه‌هاي مبارک سال ياد کرد و گفت: به برکت فعاليت‌هاي روحانيون، فضاهاي معنوي در نيروي انتظامي رشد قابل توجهي داشته است؛ بر اساس تاکيدات رهبر انقلاب اسلامي نيروي انتظامي علاوه بر گسترش خدمات بايد روحيه انقلابي – اسلامي خود را تقويت‌کند.

وي با تاکيد بر اينکه بر اساس گفته‌هاي رهبر انقلاب اسلامي نيروي انتظامي بايد عدالت را سرلوحه امور خود قرار دهد، مطرح کرد: با برگزاري دوره‌هاي بصيرت به دنبال اين هستيم که نيروي انتظامي را به مراجع تقليد نزديک‌تر کنيم.

سردار اشتري به اعزام زائران ايراني به سمت عتبات عاليات اشاره کرد و ادامه داد: نيروي انتظامي براي تسهيل و تامين امنيت تردد زائران رسالت اصلي را بر عهده دارد که در راستاي انجام اين وظيفه برنامه مشخصي را در دستور کار خود قرار داده است.

آيت الله نوري همداني : امنيت ايران در کل دنيا بي نظير است

آيت الله حسين نوري همداني نيز با اشاره به حديثي از امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: وظيفه مسئولان تهيه کردن امنيت است که نيروي انتظامي بايد در اين راستا اهتمام لازم را داشته باشد.

وي افزود: امنيت ايران در مقايسه با کل دنيا بي نظير است و کشورهاي اطراف ما مانند افغانستان، سوريه و عراق با ناامني روبرو هستند.

آيت‌الله نوري همداني ادامه داد: نيروي انتظامي علاوه بر تامين امنيت داخلي بايد امنيت خارج از مرزها را نيز تامين کند ، امنيت بستر زندگي انسانهاست و ساير جنبه هاي زندگي انسان ها در اين بستر شکل مي گيرد.

وي اضافه کرد: نيروي انتظامي توانسته است امنيت را با وسعت در ممکلت برقرار کند، هر لحظه ي زندگي شما داراي حسن و ثواب است و اين را توفيقي از جانب خداوند نسبت به خود تلقي کنيد.

آيت الله نوري همداني تصريح کرد: بعد از امنيت، عدالت است که نياز مردم است ، شناخت حقوق و مراعات کردن آن عدالت است و اگر فردي حقوق مردم را نشناسد و مراعات نکند به ديگران ظلم کرده است، از اين ‌رو مسئولان جامعه بايد از اين حقوق آگاه باشند.

وي مورد سوم را فراواني نعمت ذکر کرد و افزود: مسئولان بايد در جهت رفاه و آسايش مردم تلاش کنند.

اين مرجع تقليد شيعيان تصريح کرد: اسلام مي خواهد مردم طوري زندگي کنند که فراواني در جامعه براي همه به وضوح مشاهده شود و هيچگونه فقري نباشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *