رسالت ناجا در راستاي تامين امنيت سنگين است/ تسهيل تردد زائران عتبات عاليات اقدام ساده‌اي نيست

آيت‌الله «محمدعلي علوي‌گرگاني» با تاکيد براينکه رسالت نيروي انتظامي در راستاي تامين امنيت سنگين است، گفت: مردم انتظارات بسياري نسبت به نيروي انتظامي دارند که گاهي اين انتظارات از توان اين نيرو بيشتر است؛ تامين امنيت و تسهيل تردد زائران عتبات عاليات اقدام ساده‌اي نيست.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آيت‌الله «محمدعلي علوي‌گرگاني» در ديدار فرمانده ناجا با وي، با بيان اينکه نيروي انتظامي يکي از بازوان پر قدرت نظام اسلامي است، اظهار کرد: اين ارگان براي تامين امنيت مردم در تمام ساعات شبانه روز درحال فعاليت است، به همين علت رسالت‌هاي سنگيني بر عهده نيروهاي انتظامي گذاشته شده است.

وي امنيت جامعه اسلامي را مطلوب خواند و افزود:‌ مردم انتظارات بسياري نسبت به نيروي انتظامي دارند که گاهي اين انتظارات از توان اين نيرو بيشتر است؛ تامين امنيت و تسهيل تردد زائران عتبات عاليات اقدام ساده‌اي نيست.

اين مرجع تقليد با تاکيد بر اينکه نيروي انتظامي بايد در چارچوب تعهد انقلابي و ايماني خود حرکت کند، مطرح کرد: حرکت در اين چارچوب تحقق اهداف نظام اسلامي را به دنبال دارد.

آيت‌الله علوي‌گرگاني با اشاره به اينکه دعاي مردم جامعه اسلامي نيروي انتظامي را به سمت موفقيت‌ها هدايت مي‌کند، عنوان کرد: طي سال‌هاي اخير اين نيرو توانسته به جايگاه‌هاي مطلوب‌تري نسبت به گذشته برسد، اما اميدواريم با گذشت زمان اين دستاوردها به صورت گسترده افزايش يابد.

اين مرجع تقليد در پايان از عملکرد مطلوب پليس در استان قم ياد کرد و گفت: اميدواريم با اهتمام نيروهاي مختلف نظامي و انتظامي بتوانيم در راستاي حفظ نظام اسلامي و رفع مشکلات مردم تلاش‌هاي لازم را انجام دهيم.

محور فعاليت‌ها در نيروي انتظامي متکي بر مباني فرهنگي و اسلامي است

سردار “حسين اشتري” در اين ديدار با بيان اينکه نظام اسلامي امنيت مطلوبي دارد، اظهار داشت: حراست از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي امام خميني (ره) يکي از اولويت‌هاي نيروي انتظامي بوده که تاکنون در اين راستا اقدامات مطلوبي انجام شده است.

وي با تاکيد بر اينکه نيروي انتظامي در راستاي رفع مشکلات حجاب و عفاف عملکرد مطلوبي داشته است، تصريح کرد: تکيه بر مباني فرهنگي و اسلامي در نيروي انتظامي به صورت ويژه مورد توجه ناجا قرار گرفته است.

فرمانده نيروي انتظامي از تلاش مبلغان حوزه‌هاي علميه براي ترويج آموزه‌هاي ديني در ميان کارکنان نيروهاي انتظامي ياد کرد و گفت: تلاش براي ارتقاء فضاي فرهنگي در ميان نيروي انتظامي از اولويت‌هاي اين نيرو است، چراکه پليس در برخوردهاي خود با اقشار مختلف جامعه بايد اخلاق را سرلوحه کارش قرار دهد.

سردار اشتري با اشاره به اينکه براي برگزاري مراسم مذهبي در ايام اربعين حسيني (ع) برنامه‌ريزي مطلوبي انجام شده است، عنوان کرد:‌ اميدواريم با اقدامات نيروي انتظامي مردم بتوانند به مراسم خود برسند؛ پيش‌بيني حضور دو ميليون زائر ايراني در عتبات عاليات انجام شده که براي تامين امنيت و تسهيل تردد اين جمعيت برنامه مشخصي در دستور کار قرار گرفته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *