رضايتمندي مردم نهايت آمال و آرزوي پليس است

فرمانده انتظامي استان گفت: هفته ناجا فرصتي مغتنم در تبيين شعار هفته ناجا بوده و کسب رضايتمندي مردم هدف نهايي پليس استان مي باشد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “محسن حسن خاني” در جمع خبرنگاران ضمن بيان شعار هفته ناجا امسال افزود: تبيين و تشريح شعار “همه باهم براي امنيت و آرامش ” ،تلاش و کوشش در جهت افزايش مشارکت مردم در تامين نظم و امنيت در جامعه است.

وي در ادامه با اشاره به آمار شهداي انتظامي استان گفت: پليس استان با تقديم 816 شهيد، يک هزار 129 جانباز ،83 آزاده و 23 جاويد الاثر در کنار ساير نيروهاي مسلح در تامين امنيت کشور اسلامي وظيفه خود را به نحو احسن ايفاء نموده است.

سردار “حسن خاني” با اشاره به اهداف برگزاري برنامه هاي هفته ناجا در استان افزود: برنامه هاي امسال با سه رويکرد، افزايش مشارکت مردم در توليد امنيت، تقدير از کارکنان و خانواده هاي کارکنان و تشريح اقدامات و عملکرد پليس استان در حوزه هاي مختلف است.

اين مقام ارشد انتظامي استان با بيان اين که يکي از فعاليت هاي پليس آذربايجان شرقي ، اجتماعي کردن فضاي کنترل جرم بود، خاطرنشان کرد: پليس سعي کرده با اقدام هاي خود، جامعه مجرمان يا تعداد پرونده هاي کيفري را کاهش دهد که در اين رابطه، کارشناسان مشاوره در تمامي کلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي استان حضور و ارائه مشاوره هاي خود موفق شدند از کيفري شدن بسياري از پرونده ها جلوگيري کرده و حدود 72 درصد پرونده ها منجر به مصالحه و سازش شود.

تشکيل يک هزار و 100 پرونده قاچاق در 6ماهه اول سالجاري

فرمانده انتظامي استان در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: با تشکيل يک هزار و 100 پرونده قاچاق،تعداد 581 خودروي حامل بار قاچاق توقيف و ارزش ريالي محموله هاي قاچاق کسف شده نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد افزايش يافته است.

به گفته “سردار حسن خاني”، تمامي سرقت هاي استان در اين مدت با کاهش پنج درصدي مواجه بوده است و در خصوص کشف سرقت ها افزايش 85 درصدي حاصل شده است.
کشف 925 کيلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامي استان به کشف 925کيلو گرم انواع مواد مخدر در اين مدت نيز اشاره کرد و بيان داشت: 35 باند تهيه و توزيع مواد مخدر نيز در اين رابطه منهدم شده است.

وي تصريح کرد: پليس آذربايجان شرقي در زمينه انعکاس اخبار و صحت آمار، موفق به کسب مقام برتر در بين استان هاي کشور شده و در سايه تعامل و همکاري خوب با اصحاب رسانه و خبرگزاري هاي استاني و سراسري اطلاع رساني بموقع صورت گرفته است.

اجراي بيش از 100 برنامه در هفته بزرگداشت ناجا

فرمانده انتظامي استان در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين که هفته بزرگداشت نيروي انتظامي از نهم تا پانزدهم مهرماه امسال برگزار مي شود، از برگزاري بيش از 100 برنامه فرهنگي، اجتماعي، ترافيکي، عملياتي و انضباطي در اين هفته در استان خبر داد.

سردار “حسن خاني” با اشاره به اين که هفته ناجا، همراهي مردم و اقتدار پليس براي تحقق امنيت پايدار است گفت: شعار هفته امسال ناجا با عنوان «همه با هم براي امنيت و آرامش» انتخاب شده و 90 درصد از برنامه هاي پليس در اين هفته ماهيت فرهنگي و اجتماعي دارد.

فرمانده انتظامي استان در پايان، شرکت کارکنان پليس در نماز عبادي سياسي جمعه، برگزاري صبحگاه مشترک و نمايش اقتدار پليس ، برگزاري جشنواره هاي ترافيکي، حضور مسئولان در سامانه 197 و پاسخگويي به مردم، بازديد دانش آموزان از مراکز انتظامي، حضور پليس در مدارس و قرائت پيام مهر، حضور فرماندهان و معاونين در بيت نماينده ولي فقيه در استان و گلزار شهدا و تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهداي انقلاب، جنگ تحميلي و شهداي ناجا و ديدار با خانواده معظم شهدا، نشست با مرزنشينان و حضور در صدا و سيماي استان را از جمله برنامه هاي پليس آذربايجان شرقي در هفته ناجا ذکر کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *