اجراي فرامين فرمانده معظم کل قوا، مهمترين وظيفه نيروي انتظامي است

فرمانده انتظامي استان گفت: اجراي فرامين فرمانده معظم کل قوا مهمترين وظيفه نيروي انتظامي مي باشد و سرباز ولايت بودن بزرگترين افتخار ماست.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس،سردار”حسين رحيمي”به مناسبت فرا رسيدن هفته نيروي انتظامي در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان،گفت:هفته نيروي انتظامي همزمان با سراسر کشور، با برنامه هاي متنوع اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود:برابر برنامه ريزي هاي انجام شده به اين سمت حرکت مي کنيم که تأمين امنيت استان را بومي نماييم و برقراري نظم عمومي از نقاط صفر مرزي تا قلب شهرها را به جوانان غيور اهل تشيع و تسنن استان واگذار کنيم.

سردار رحيمي تصريح کرد:ما بر اين باور هستيم که جوانان متعهد اين استان مي توانند امنيت کامل را در منطقه برقرار کنند و تا پايان سال جاري تعداد يک هزار و 300 نفر از اين جوانان، جذب نيروي انتظامي استان خواهند شد.

وي به شعار “همه با هم براي امنيت و آرامش”اشاره کرد و گفت:تقويت وحدت و همدلي پليس با اقشار مختلف جامعه و ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهاي نيروي انتظامي از برنامه هاي پليس طي اين هفته مي باشد.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان در بخش ديگري از سخنان خود،اجراي فرامين فرمانده کل قوا را مهمترين وظيفه و مأموريت نيروي انتظامي خواند و گفت:ما افتخار مي کنيم که سرباز ولايت هستيم.

سردار رحيمي به کسب رتبه برتر انتظامي استان در حوزه اشراف نيروهاي مسلح اشاره کرد و گفت:اين موفقيت در سايه همکاري دلسوزانه مردم با پليس و تلاش هاي شبانه روزي همه همکاران در انتظامي استان به دست آمد است.

اين مقام ارشد انتظامي به استقرار نظم و امنيت و مقابله با مخلان نظم جامعه اشاره کرد و گفت:با حضور مقتدرانه مرزبانان غيور و پليس هاي تخصصي مجرب،توطئه هاي دشمنان از نقطه صفر مرزي تا قلب شهرها در نطفه خفه مي شود و ما امروز با افتخار مي گوييم که استان سيستان و بلوچستان جزء امن ترين استان هاي کشور است.

اين مقام ارشد انتظامي به اشراف اطلاعاتي نيروي انتظامي استان اشاره کرد و اظهار داشت:با تلاش هاي صورت گرفته توسط مأموران پليس و حضور مقتدرانه در تمام نقاط اين استان پهناور، از ابتداي سال جاري توانسته ايم بالغ بر 90 درصد جرايم رخ داده در سطح استان را کشف کنيم.

وي افزود:اگر دشمن در آن طرف مرزها تمام توان خود را گذاشته که امنيت ما را خدشه دار کند،اقتدار ما در مناطق مرزي آنان را ناکام گذاشته و انهدام چندين تيم تروريستي توسط پليس، مهر تأييدي بر اين مدعا مي باشد.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان در ادامه اظهار داشت:علي رغم همجواري استان با دو کشور بي ثبات منطقه،وقوع جرايم از جمله جرايم خشن،در استان سيستان و بلوچستان پايين تر از ميانگين کشوري است.

اين مقام ارشد انتظامي، امنيت را توليد عمومي خواند و اظهار داشت:همه آحاد مردم جامعه بايد نقش خود را در استقرار امنيت جامعه ايفا کنند و پليس را براي حفظ امنيت ياري نمايند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان در بخش ديگري از سخنان خود به رويکرد مردم مداري و جامعه محوري پليس اشاره کرد و گفت:در اين رويکرد ما براي تأمين امنيت جامعه از توان و ظرفيت همه دستگاه ها و آحاد مردم جامعه استفاده مي کنيم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *