امنيت اساسي ترين نياز پيشرفت جامعه

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد گفت : اساسي ترين نياز هر جامعه براي پيشرفت ، امنيت است و تامين امنيت و برقراري نظم در جامعه نيز بر عهده نيروي انتظامي است .
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد ميرعمادي در صبحگاه مشترک نيرو هاي مسلح در ستاد انتظامي لرستان با بيان اين که مطالبات مردم ، امنيت اخلاقي و اجتماعي است ، گفت: قاطعيت نيروي انتظامي در برخورد با عوامل ناامني ، اشرار ، مجرمان و مفسدان اخلاقي ، بايد استمرار پيدا کند .

وي با اشاره به اينکه امنيت ، از نيازهاي اصلي مردم در جامعه است ادامه داد : امنيت ، جان ، مال و آبروي هر مومن و امنيت محل زندگي ، از اولين حقوق انسان ها بوده و حکومت وظيفه دارد امنيت لازم را فراهم کند .

امام جمعه خرم آباد بيان کرد : کساني که امنيت جامعه را به خطر مي اندازند و مانع پيشرفت و توسعه مي شوند ، علف هاي هرزي هستند که بايد از بين بروند .

نماينده ولي فقيه در استان از فقر اقتصادي ، بيکاري ، فقر فرهنگي ، مواد مخدر و فساد اخلاقي به عنوان عوامل مهم ناامني در جوامع بشري ياد کرد و گفت: ترور و تروريست نيز که از سوي استکبار جهاني حمايت مي شوند ، يکي ديگر از عوامل مهم ناامني در جهان هستند .

حجت الاسلام والمسلمين ميرعمادي تصريح کرد: امروز به برکت رهبري آگاه که با تمام وجود و با حساسيت تمام ، مسائل کشور را رصد مي کند ، شاهد کشوري امن هستيم و گروهک هاي تروريستي نتوانسته اند ذره اي ايران را تهديد کنند .

پيش در آمد امنيت ، پليس و اقتدار پليس

در ادامه مراسم مهندس “هوشنگ بازوند” استاندار لرستان با بيان اين كه پيش در آمد امنيت ، پليس و اقتدار پليس است ، گفت: اقتدار پليس بايد توام با مروت و ترحم باشد .

استاندار لرستان امنيت را ، هم وزن سلامت قلمداد كرد و افزود: هر حركت اجتماعي بزرگ در جامعه ، لازمه اش امنيت است .

وي در ادامه با اشاره به اين كه امروز مردم وقتي پليس را مي بينند احساس آرامش مي كنند كه اين نعمت بزرگي براي پليس است ، تصريح كرد: بحث امنيت و پليس يك عنوان به هم گره خورده است.

استاندار لرستان اعتماد مردم را سرمايه نيروي انتظامي دانست و افزود : بحمداله پليس لرستان اين سرمايه و نشان را به خوبي كسب كرده است .

در ادامه سردار قنبري فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به اين كه وظيفه اصلي نيروي انتظامي ، تامين امنيت جامعه و رفع دغدغه هاي مردم در اين حوزه است ، گفت: حمايت هاي مسئولان ارشد استان از پليس ، موجب امنيت پايدار در استان شده است .

فرمانده انتظامي لرستان با بيان اين كه خدمات پليس به مردم ، بي منت و صادقانه است ، گفت: در استان ما نيروي انتظامي اقدامات خوبي در مقابله با هنجارشكنان و مخلان نظم و امنيت خلق كرده است .

قنبري در ادامه هفته نيروي انتظامي را ، فرصتي براي جلب مشاركت مردم ، تقويت بنيه اجتماعي و ارتقاءاحساس امنيت دانست .

وي با بيان اين كه وظيفه ذاتي نيروي انتظامي برخورد قاطع با هنجارشكنان و مخلان نظم و امنيت جامعه است ، گفت: همه دستگاه ها بايد در حوزه امنيت، نيروي انتظامي را ياري دهند .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *