امنيت مازندران در بهترين شرايط قرار دارد

استاندار و رئيس شوراي تامين استان، گفت: وجود آرامش امروز جامعه، مرهون تلاش هاي شبانه روزي و جهادگونه نيروي انتظامي است و امنيت استان در بهترين شرايط قرار دارد.
به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، “ربيع فلاح جلودار” امروز (شنبه) 10 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نيروي انتظامي مازندران در ساري، اظهار داشت: وحدت نيروهاي نظامي و انتظامي و همراهي مردم در اجراي قوانين و مقررات احساس آرامش و امنيت را ملموس تر کرده است.

استاندار مازندران، گفت: نيروي انتظامي پاسدار ارزش هاي الهي، انساني، امنيت و آرامش مردم است و امنيت امروز ما مرهون خدمات ارزشمند و تلاش هاي شبانه روزي نيروهاي خدوم انتظامي و نظامي است.

وي با اشاره به اينکه امنيت از عوامل مهم زيرساختي در هر جامعه اي است، تصريح کرد: پيشگيري از جرم و برخورد قاطعانه با مجرمان و اخلال گران از ماموريت هاي نيروي انتظامي است که به درستي در حال اجرا است.

استاندار مازندران بيان داشت: به رغم حضور ميليوني مسافر و مشکلات ناشي از ترافيک درون شهري و برون شهري در تابستان امسال در مازندران ،پليس به درستي ماموريت هاي نظم و امنيت را در استان اجرا کرد.

سردار “سيد محمود مير فيضي” فرمانده نيروي انتظامي مازندران نيز در اين مراسم پليس را يار مهربان مردم دانست و گفت: در درگيري ها و برخوردهاي پليس با متخلفان ، نيروي انتظامي مخلصانه حضور پيدا کرده و در دفاع از مردم خود را فدا مي کند.

وي با بيان اينکه اشراف پليس بر تمام مقولات نظم و امنيت، اجراي مقررات و از طرفي تجهيز شدن به امکانات روز ، اقتدار پليس را دو چندان کرده است، بيان داشت: امروز طرح جامع امنيت مازندران با همکاري اعضاي شوراي تامين در حال اجرا است.

وي به عملکرد 6 ماهه امسال نيروي انتظامي در بخش هاي مختلف ماموريت هاي پليس استان اشاره کرد و گفت: کاهش پنج درصدي سرقت، 15درصدي تصادفات، 16درصدي فوتي هاي ناشي از تصادفات و افزايش 35درصدي کشف موادمخدر از جمله اقدامات پليس بوده است.

مير فيضي گفت: در 6 ماهه امسال با همکاري دستگاه قضائي در برخورد با کلاهبرداران 78 درصد رشد داشته ايم به طوري که 430ميليارد ريال کلاهبرداري را کشف کرده ايم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *