امنيت کامل در مرزها حاکم است / آمادگي مرزباني براي ارائه خدمات به زائران

فرمانده مرزباني با بيان اينکه امنيت مطلوبي در مرزها و کشور حاکم است از آمادگي مرزباني براي ارائه خدمات به زائران اربعين حسيني (ع) خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “قاسم رضايي” در جمع خبرنگاران با اشاره به فعاليت هاي مرزباني در مرزهاي گسترده کشور اظهار کرد: حقيقتا بايد به خانواده بزرگ ناجا تبريک گفت زيرا متولي اصلي امنيت داخلي کشور نيروي انتظامي است و ناجا نقش موثري در امنيت سياسي و اقتصادي کشور دارد.

وي با اشاره به گستردگي فعاليت هاي نيروي انتظامي در همه ابعاد زندگي مردم افزود: هفته ناجا بهانه اي براي تشکر از زحمات کارکنان خدوم ناجا است . کشور هشت هزار و 750 کيلومتر مرز دارد و در برقراري امنيت مرزي نيروهاي انتظامي و مرزباني نقش پررنگي دارند.

فرمانده مرزباني کشور با اشاره به برگزاري راهپيمايي بزرگ اربعين حسيني(ع) بيان کرد: برگزاري پياده روي امن اربعين از جمله برنامه هاي ناجا است و در اين بين نقش پليس و مرزباني غيرقابل انکار است. چرا که در اين راهپيمايي بزرگ علاوه بر حضور شيعيان نمايندگان ديگر اديان نيز حضور دارند.

وي با بيان اينکه پيش بيني مي شود امسال بيش از 2 ميليون نفر در راهپيمايي بزرگ اربعين شرکت کنند ، گفت: جدا از زائران ايراني، زوار تاجيک، بنگلادشي و … از مرزهاي ايران هم عبور خواهند کرد و مهمان ما هستند. ، پيش بيني مي کنيم 40 هزار نفر زائر مهمان داشته باشيم.

سردار رضايي با اشاره به هماهنگي پليس ايران و عراق براي ارائه خدمات به زائران ، ادامه داد: در بحث مبارزه با قاچاق کالا 17 برابر رشد داشته ايم و با تعامل با مرزباني افغانستان نيز برخي از مشکلات ما مرتفع شده است و در حوزه تعامل با مرزباني پاکستان نيز تعاملاتي داشته ايم.

وي به دستگيري اشرار در مرزهاي شرقي کشور اشاره و بيان کرد: در مرزهاي غربي با همکاري وزارت اطلاعات و سپاه اقدامات خوبي انجام شده و در مرزها مشکل خاصي نداريم و با اشرافيت کامل هرگونه تحرکي رصد مي شود.

فرمانده مرزباني گفت: در مرزهاي آبي و خشکي در همه مراحل چه در زمان انتخابات و چه در اجراي برنامه ها امنيت برقرار است. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *