دينداري و خدمت به خلق يک ارزش است

نماينده ولي فقيه در استان گيلان در ديدار با كاركنان انتظامي گفت: دينداري و خدمت به خلق يک ارزش است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، نماينده ولي فقيه در استان گيلان در ديدار با فرمانده انتظامي استان گيلان و جمعي از مسئولان انتظامي كه به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت، با بيان اينکه نيروي انتظامي حافظ هنجارهاي ديني و اجتماعي است، گفت: پليس بايد حدود الهي را حفظ کند.

آيت الله قرباني با تصريح براينکه بايد عرصه براي هنجار شکنان تنگ شود، خاطرنشان کرد: نيروهاي انتظامي و نظامي با عمل به منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) بهترين امنيت را براي كشور به ارمغان آورده اند.

قرباني با اشاره به اينکه حکومت وقتي که داراي ولي فقيه و اساس اسلامي است پليس آن نيز بايد ولايت مدار و خادم ملت باشد، ادامه داد: دينداري و خدمت به خلق يک ارزش است.

وي با اشاره به اينکه فطرت همه با دين مداري است، گفت: فطرت پليس جمهوري اسلامي نيز دين مداري، ولايت مداري و خدمت صادقانه است.

امام جمعه شهرستان رشت با تاکيد براينکه حفظ امنيت امروز سخت تر از ديروز شده ، افزود: علوم روز مانند تيغ دو لبه است که بايد در راستاي تعليمات صحيح از آن استفاده شود.
وي با تاکيد براينکه پليس بايد از فرهنگ عاشورايي درس بگيرد، خاطرنشان کرد: رفتار هاي پليس، تاثير اخلاقي بسياري در اجتماع خواهد داشت.

سردارميرحيدري نيز در اين نشست با تشريح عملكرد پليس، نقش پليس را کليدي دانست و افزود: پليس حافظ نظم و امنيت جامعه است.

ميرحيدري، پليس گيلان را نيرويي متعهد به ولايت و خادم مردم دانست و افزود: گيلان کاهش محسوسي در کاهش جرايم داشته است.

وي با تاکيد براينکه ورودي هاي استان کنترل هوشمند خواهند شد، ادامه داد: گيلان بايد داراي سيستم هاي کنترلي مدرن تري باشد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه بسياري از جرايم توسط مهاجران انجام مي گيرد، خاطرنشان کرد: مردم گيلان با همکاري با پليس، امنيت را توليد کرده اند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *