رعایت قانون، زبان تشکر مردم از پلیس

نماینده ولی فقیه در استان ،ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی ، زبان تشکر مردم از پلیس را رعایت قانون عنوان کرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس،”آیت الله سلیمانی”نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در صبحگاه مشترک هفته نیروی انتظامی گفت:تردیدی نیست که شعار “همه با هم برای امنیت و آرامش”مربوط به یک هفته و زمان خاص نمی باشد و این شعار به عنوان یک راهبرد مهم در نوع نگاه و طرح ریزی برنامه ها و مأموریت پلیس همواره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه،سلاح،تکنیک ،نیرو،حرفه و تخصص و تاکتیک قدرت می آورد ولی اقتدار به همراه نخواهد داشت،افزود:اقتدار در هسویی بین مردم و نیروهای حاکم و در لوای اجرای قانون و حفظ کرامت مردمی می باشد که نیروی انتظامی ما در این راه و مسیر در حرکت می باشد.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد:امروز نیروی انتظامی ما،نیروی بر مردم نیست بلکه نیرویی برای مردم است و اگر دستوری را برای جامعه ابلاغ می کند،قطعا این دستور در راستای منفعت مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت:اگر امروز راه های ما امنیت دارد و دانشجویان،فعالان اقتصادی،سیاسی و بهداشتی به راحتی به اقدامات و برنامه های خود می رسند،این به برکت وجود نیروهای مسلح مقتدر و به ویژه نیروی انتظامی می باشد.

آیت الله سلیمانی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی و مرزبانی در حفظ امنیت،گفت:زبان شکر جامعه در برابر زحمات این عزیزان باید زبان علمی که همان پذیرش و هدایت و راهنمایی دستورات این عزیزان است، باشد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *