نيروي انتظامي الهام بخش امنيت و آرامش جامعه

استاندار کهگيلويه و بويراحمد با اشاره به گستردگي مأموريت هاي ناجا، گفت: نيروي انتظامي الهام بخش امنيت و آرامش جامعه است.
به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، در دومين روز هفته ناجا، “سيد موسي خادمي” در مراسم صبحگاه کارکنان انتظامي و نظامي استان کهگيلويه و بويراحمد، اظهار داشت: هفته ناجا بهترين فرصت براي تقدير از تلاش‌هاي شبانه روزي و بي‌وقفه کارکنان خدوم نيروي انتظامي اين استان است که براي تامين نظم و امنيت و آرامش مردم از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کنند.

وي ضمن تشکر از تلاش شبانه روزي کارکنان انتظامي استان در برقراري نظم و امنيت انتخابات سال گذشته و برقراري امنيت سفر رياست جمهوري از سوي پليس استان اظهار داشت: امنيت محقق نمي شود جز با تلاش شبانه روزي کارکنان خدوم و زحمتکش در نيروي انتظامي.

استاندار کهگيلويه و بويراحمد امنيت را زمينه ساز توسعه و از نيازهاي اساسي هر جامعه دانست و گفت: در اين راستا نيروي انتظامي نقش تعيين کننده اي دارد و الهام بخش امنيت و آسايش در جامعه اسلامي است.

خادمي با بيان اين که امنيت هم وسيله است و هم هدف گفت: امنيت به تعبير سلبي وسيله و به تعبير تعالي انسان ها هدف است بنابراين يکي از اهداف حکومت اسلامي برقراري امنيت است و کساني که امنيت را برقرار مي کنند از جايگاه والايي در پيشگاه خداوند متعال برخوردارند.

وي نقش نيروي انتظامي را در برقراري و استقرار نظم و امنيت اجتماعي مهم ارزيابي كرد و افزود: امنيت پايدار حاكم در جامعه حاصل تلاش هاي بي وقفه و ايثارگري هاي پليس است و نيروي انتظامي توانسته نقش خود را در مبارزه با انحرافات اجتماعي،سرقت و فساد و ساير جرايم به نحو مطلوب ايفا کند.

خادمي بيان داشت: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با اتکا به پروردگار و اعتقاد راسخ به ولايت فقيه همواره در جهت تحقق منويات معمار کبير انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري تلاش مي کند.

استاندار کهگيلويه و بويراحمد در پايان خاطر نشان کرد: نقش ناجا در پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در کنار ديگر نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران بر کسي پوشيده نيست که با حمايت و پشتيباني بي دريغ مردم شريف و هوشيار جامعه، مظهر اقتدار کشور بوده و با تلاش شبانه روزي فرماندهان و کارکنان خدوم اين نيرو به فضل خداوند امنيت پايدار در ايران اسلامي برقرار است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *