پليس البرز وظيفه خود را به شايستگي ايفا مي کند

سياسي و امنيتي استاندار البرز با اشاره به اينکه حفظ امنيت تنها بر عهده نيروي انتظامي نيست، گفت: همه اقشار مختلف در تحقق اين مهم شريک هستند و پليس البرز وظيفه خود را به شايستگي ايفا مي کند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، “فتح الله حقيقي” در صبحگاه مشترک نيروهاي پليس البرز که در ستاد فرماندهي استان برگزار شد، اظهار داشت: در سند چشم انداز کشور مولفه اصلي توسعه، امنيت است.
وي در ادامه با تاکيد بر اينکه امنيت به عنوان بالاترين ارزش مطرح بوده و حافظان اين ارزش نيروهاي نظامي و انتظامي هستند، گفت: وقتي در خصوص جايگاه و تلاش هاي نيرويي سخني به ميان مي آيد بايد وضعيت جامعه مورد ارزيابي قرار گيرد.

معاون سياسي و امنيتي استاندار البرز با اشاره به اينکه ضريب نفوذ اينترنت در دنيا 95 درصد است، گفت: اين مهم در ايران 80 درصد بوده و 70 درصد مردم از شبکه هاي اجتماعي استفاده مي کنند.

حقيقي به تهديدهاي دشمنان اشاره کرد و گفت: براي تهديدهاي دشمنان بايد برنامه ريزي کنيم اين در حالي است که گذراندن اوقات فراغت جوانان با والدين به کمتر از نيم ساعت رسيده است.

وي با اشاره به اينکه استکبار با دو هدف به افغانستان حمله کرد، گفت: نابودي تروريست و مواد مخدر دو هدف استکبار براي حمله به کشور افغانستان بود اين در حالي است که پس از حمله بستر کشت مواد مخدر در اين کشور 12 برابر شده و رتبه مصرف شيشه از 5 به 2 رسيد.

معاون سياسي و امنيتي استاندار البرز با تاکيد بر اينکه سن استفاده مواد مخدر در کشور به کمتر از 22 سال رسيده است، افزود: امنيت تنها فيزيکي نيست و ابعاد رواني دارد.

حقيقي با تاکيد بر اينکه حفظ امنيت تنها بر عهده نيروي انتظامي نيست، گفت: براي تحقق اين مهم اقشار مختلف جامعه بايد به نيروي انتظامي کمک کنند.

وي تاکيد کرد: در استاني حافظ امنيت هستيم که تراکم جمعيت آن 10 برابر متوسط کشوري است و تعداد دانش آموزان و دانشجويان آن از جمعيت 17 مرکز استان ديگر کشور بيشتر بوده و رشد جمعيت آن نيز بيش از 3 برابر متوسط کشوري است.

معاون سياسي و امنيتي استاندار البرز تصريح کرد: اين موارد مجموع آسيب هاي اجتماعي، سياسي و امنيتي استان را برجسته کرده و با اين وصف پليس البرز وظيفه خود را به شايستگي ايفا مي کند

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *