چشمان بيدار و تيزبين پليس امنيت مردم را رصد مي کند/ پليس از يک اعتقاد عميق و راسخ برخوردار است/ پشتيباني و حضور مردم عامل پايداري امنيت کشور

استاندار يزد، عرصه هاي فعاليت ناجا را بسيار گسترده و دائمي برشمرد و گفت: در تمامي لحظات، چشمان بيدار و تيزبين پليس، امنيت مردم را تامين و رصد مي کند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، “سيدمحمدميرمحمدي” استاندار يزد در مراسم صبحگاه مشترک پليس استان ضمن گراميداشت هفته ناجا از تلاش هاي شبانه روزي، فرمانده و کارکنان پليس اين استان در راه برقراري نظم و امنيت مطلوب قدرداني کرد.

ميرمحمدي با اشاره به جرايم مختلف جامعه از جمله سرقت، نزاع، قاچاق موادمخدر و … نقش پليس را در همه اتفاقات تعيين کننده دانست و گفت: هم رسالت پليس سنگين است و هم اينکه پليس از يک آمادگي بالا و اعتقاد عميق و راسخي برخوردار است.

استاندار يزد عرصه هاي فعاليت پليس را بسيار گسترده و دائمي برشمرد و گفت: در تمامي لحظات چشمان بيدار و تيزبين پليس، امنيت مردم را تامين و رصد مي کند.

بالاترين مقام مسئول استان دليل وجود اين نيرو را پيروي از اميرمومنان حضرت علي (ع) خواند و افزود: نيروي انتظامي از منظر حضرت علي (ع) جايگاه رفيعي دارد که تابع فرمان خداست.

مهندس ميرمحمدي افزود: در تفسير فرمايشات حضرت علي (ع) مي توان گفت که نيروي انتظامي، دژهاي نگه دارنده شهروندان، مايه عزت و سربلندي مديران کشور، باعث زينت دين و عامل امنيت است.

استاندار يزد پليس را عامل آسايش و امنيت مردم برشمرد و گفت: چنانچه بخواهيم شاهد يک امنيت پايدار باشيم از يک طرف پليس بايد از پشتيباني مردم برخوردار باشد و از سوي ديگر مردم نيز بايد به مسائل و نکات مختلف توجه داشته باشند.

وي حمايت و پشتيباني مردم از نيروهاي انتظامي و امنيتي، دقت نظر و هوشياري و آمادگي آنها را در ايجاد يک امنيت پايدار موثر دانست و خاطرنشان کرد: پشتيباني و حضور مردم عامل پايداري امنيت کشور است.

استاندار يزد در پايان ضمن اشاره به حساسيت بسيار بالاي مسئولان استاني در خصوص امنيت اين استان افزود: رويدادهاي اخير استان و تلاش هاي شبانه روزي پليس در شناسايي و دستگيري تبهکاران نشان داد که پليس اين استان از هوشياري و آمادگي بالايي برخوردار است.

افزايش کشفيات کالاي قاچاق و کاهش محسوس جرايم در استان يزد

سردار “ايرج کاکاوند” فرمانده انتظامي استان نيز در اين مراسم ضمن عرض خيرمقدم به خانواده شهدا و ايثارگران، مسئولان استاني، اعضاي شوراي تامين و بازنشستگان هفته ناجا را گرامي داشت و از پشتيباني و همراهي همه دستگاه هاي مسئول در ايجاد امنيت پايدار در سطح استان قدرداني کرد.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به مشارکت مردم در راستاي حفظ و ارتقاء امنيت گفت: در طول سال جاري شاهد توفيقات بسيار خوبي در خصوص کاهش محسوس جرايم، تصادفات همچنين افزايش کشف کالاي قاچاق، دستگيري مجرمان و سارقان حرفه اي هستيم.

وي به دستگيري سارقان خشن که قصد ايجاد ناامني در سطح استان داشتند اشاره کرد و افزود: با اشراف اطلاعاتي پليس، اعضاي اين باند تبهکاري شناسايي و دستگير شدند.

رئيس پليس استان يزد در پايان با اشاره به تلاش شبانه روزي ماموران پليس در حوزه هاي مختلف انتظامي، خاطرنشان کرد: اين اقدامات نشان از تلاش و زحمات مجموعه انتظامي استان دارد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *