کاهش 13 درصدي جرايم در پايتخت / احساس امنيت در شهر تهران نسبت به 5 سال گذشته 14 درصد افزايش داشته است

فرمانده انتظامي تهران بزرگ در ديدار با امام جمعه موقف تهران با اشاره به کاهش 13 درصدي وقوع جرايم در 6 ماه نخست سال جاري، گفت: احساس امنيت شهروندان طي پنج سال گذشته از 39 درصد به 53 درصد افزايش يافته است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار ” حسين ساجدي نيا “، فرمانده انتظامي تهران بزرگ، صبح امروز همزمان با دومين روز از هفته گراميداشت نيروي انتظامي، ضمن حضور در حوزه علميه امام خميني(ره) و ديدار با آيت ا… صديقي، امام جمعه موقت تهران، گزارشي مختصر از اقدامات و عملکرد پليس پايتخت در راستاي افزايش امنيت و آرامش شهروندان ارائه کرد.

وي افزود: عملکرد مرکز فوريت هاي پليسي 110 در حال حاضر نسبت به گذشته سرعت بيشتري پيدا کرده به طوري که در کمترين زمان ممکن پس از تماس شهروندان در محل حاضر شده و به موضوع رسيدگي مي کنند، علاوه بر اينکه طي 10 سال گذشته که بحث پليس اجتماعي مطرح شده است تمام سعي پليس پايتخت بر اين بوده که با مردم و شهروندان ارتباط و تعامل نزديک و مثمر ثمر داشته باشند.

وي با اشاره به حضور روسا و پليس هاي تخصصي تهران بزرگ در جمع شهروندان ، مدارس و مساجد، اضافه کرد: يکي از توفيقات پليس پايتخت ارتباط خوب مسئولان و فرماندهان پليس هاي تخصصي پايتخت و ارتباط موثر و مداوم با شهروندان است.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ، تصريح کرد: با توجه به وضعيت موجود نسبت به کشورهاي همسايه و منطقه مي توان گفت که کشور ما از ميزان بالاي امنيت و آرامش برخوردار است.

کاهش 13 درصدي جرايم در پايتخت

سردار ساجدي نيا در ادامه ضمن تاکيد بر روند رو به کاهش وقوع جرايم در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال هاي قبل، گفت: با توجه به اين که 35 درصد جرايم کل کشور در تهران به وقوع مي پيوندد، اما با اين حال نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 11 درصدي و طي 6 ماه ابتداي سال جاري نسبت به مدت مشابه با کاهش 13 درصدي وقوع جرايم مواجه بوده ايم.

وي همچنين به اجراي طرح هاي امنيت و آرامش از سوي پليس هاي تخصصي تهران بزرگ در شهر تهران اشاره و بيان کرد: همانطور که نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در دوره هاي قبل و دوره کنوني، طي بازديد هاي خود بيان داشته اند، اين طرح ها و اقدامات پليس پايتخت روند مناسب و خوبي را در کنترل جرايم داشته است.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: پليس پايتخت در برخورد با جرايم و تخلفات از جمله سرقت، برخورد با اراذل و اوباش، تخلفات راهنمايي و رانندگي، مبارزه با مواد مخدر و همچنين محصولات ضد فرهنگي اقدامات مناسب و عملکرد خوبي داشته است.

سردار ساجدي نيا در پايان با اشاره به ورود 300 هزار خودرو از ابتداي سال تا کنون به ناوگان حمل و نقل، تصريح کرد: در حال حاضر پليس تمام تلاش خود را براي برقراري نظم ترافيکي به کار گرفته است تا معابر شهر تهران براي تردد و حمل و نقل شهروندان به بهترين وضعيت موجود درآيد و اميدواريم بتوانيم اين امر را در آينده بهتر کنيم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *