بانکداران بانک پاسارگاد یک دستگاه اتوآنالایزر به بیمارستان سینا اهدا کردند

بانکداران بانک پاسارگاد در اقدامی دیگر و در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود، یک دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی به آزمایشگاه بیمارستان سینا اهداء کردند.
 به گزارش  سادس  به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک از محل کمک های همکاران خود و برای تسریع در انجام تستهای آزمایشگاهی بیماران و افزایش کیفیت درمان آنها، اقدام به اهدای یک دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی به بیمارستان سینا کرد. این دستگاه با انجام ۸۰۰ تست در ساعت، قادر است تست های آزمایشگاهی بیماران را بدون دخالت و تنها با نظارت نیروی انسانی، در کمترین زمان ممکن و بیشترین دقت انجام داده و نتیجه را برای آغاز روند درمان، در اختیار پزشکان قرار دهد. به گفته ی سوپروایزر بیمارستان سینا این دستگاه با افزایش کیفیت کار و تسریع در جوابدهی به بیمار، باعث می شود فرآیند تشخیص و درمان سریع تر انجام شود.
لازم به ذکر است از ابتدای تاسیس بانک، مفهوم مسئولیت‌های اجتماعی سازمانی (CSR) در بانک پاسارگاد فراتر از مصداق‌ها و شواهد عینی مطرح شده است. در این میان با درایت رهبران بانک، مفهوم مسئولیت اجتماعی از طریق تعمیق و اشاعه آن در فرهنگ سازمانی و ایجاد بسترهای لازم به‌عنوان مسئولیت اجتماعی فردی (PSR) در بین عموم همکاران جاری شده است. بر همین اساس ضمن برنامه ریزی برای مشارکت هدفمند همکاران، صندوق مهر پاسارگادی توسط ایشان راه اندازی شده است. مهم ترین کمک ها از محل این صندوق عبارتند از:

کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی
کمک به سیل زدگان سومالی
کمک به مردم مظلوم غزه
کمک به سیل زدگان پاکستان
کمک مالی به منظور ساخت و تجهیز بخشی از پروژه آسایشگاه کهریزک
خرید یک دستگاه اتوآنالایزر برای بیمارستان سینا
برقراری مستمری ماهیانه برای ۲۰ نفر از کودکان ایتام و زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *