شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد/ شورا در مقابل حرف نامربوط دیگران محکم ایستاده است

عضو فقهای شورای نگهبان بابیان اینکه شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد و ملاحظه کسی را هم نمی‌کند، گفت: این شورا از کسی هراس ندارد و در مقابل حرف نامربوط دیگران محکم ایستاده و به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

به گزارش سادس آیت‌الله محمد مؤمن ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان پدافند غیرعامل بابیان اینکه شورای نگهبان باکسی تعارف ندارد و ملاحظه کسی را هم نمی‌کند، اظهار داشت: این شورا از کسی هراس ندارد و در مقابل حرف نامربوط دیگران محکم ایستاده و به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان در زمینهٔ بررسی قوانین مصوبه مجلس و یا صلاحیت نامزدهای مجلس و ریاست جمهوری کوتاه نمی‌آید و سعی ما بر این است که به کسی ظلم نشود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره  اینکه  “اسلام” نیروی عظیم و پرتوان جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید همگان به وظایف خود عمل کنند و پدافند غیرعامل نیز در این زمینه وظیفه سنگینی به دوش دارد و کمبود قوانین را باید به مجلس اعلام کرد تا جلوی یک قانونِ خطا گرفته شود.

وی با تأکید بر مبنا قرار دادن کار خود براساس رضایت الهی خاطرنشان کرد: با پایبندی به خداوند می‌توان مقابل کارهای خلاف ایستادگی کرد. همچنین امربه‌معروف و نهی از منکر از مسائل ضروری جامعه است و نباید اجازه تعرض به حقوق افراد را بدهیم.

آیت‌الله مومن با اشاره به آیه‌ای از سوره انفال گفت: در این آیه آمده که مسلمانان باید تمام توان و نیروی خود را برای مقابله با کفار و دشمنان به‌کار ببرند تا با ایجاد رعب و وحشت در آن‌ها جرأت نگاه چپ به کشور نداشته باشند.

وی بابیان اینکه امام راحل، نگاه عمیقی برای مقابله با دشمنان داشتند، افزود: ارتش، سپاه و بسیج نیروهای انسانی لازم برای مقابله با دشمنان در نظام اسلامی هستند و باید با تمام قوا در برابر دشمنان ایستادگی کنند چراکه دشمنان با ما و مردم ما خصومت و دشمنی دارند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *