دستگري سارق به عنف با اعتراف به 40 فقره سرقت در کرج

فرمانده انتظامي شهرستان كرج از دستگيري سارق به عنف در منطقه “شيخ آباد” کرج با اعتراف به 40 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ «حسنعلي فيروزخواه» گفت: در پي تماس تلفني يکي از شهروندان منطقه “شيخ آباد” کرج با مركز فوريت هاي پليسي110، مبني بر سرقت اموال وي از سوي راکب يک دسنگاه موتورسيکلت ، بلافاصله ماموران گشت كلانتري 25 “محمدشهر” جهت بررسي موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

وي افزود: مالباخته در تحقيقات اوليه ماموران، اظهار داشت؛ در حال عبور از محوطه پشتي ميدان تره بار بود كه ناگهان راکب يک دستگاه موتورسيکلت با انسداد مسير حرکتش، با تهديد سلاح سرد و مجروح کردن وي ، پس از سرقت گوشي تلفن همراه و پنج ميليون ريال وجه نقد اقدام به فرار کرده است .

اين مقام انتظامي با بيان اينکه با بررسي آلبوم تصاوير مربوط به سارقان سابقه دار و تحقيقات گسترده ميداني در نهايت ردي از سارق در منطقه “محمد شهر” کرج شناسايي شد، اذعان داشت: عمليات پليسي جهت دستگيري وي آغاز شد و ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي طي يک عمليات غافلگيرانه سارق را در منزلش دستگير و به کلانتري منتقل کردند.

سرهنگ فيروزخواه تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي ماموران به 40 فقره سرقت به عنف اعتراف و به همراه پرونده متشکله جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي منتقل شد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *