سارقان لوازم داخلی خودرو در کن به دام افتادند

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن از دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده کن و شهران خبر داد و گفت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به ۳۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس در این خصوص  گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت مدارکش از داخل خودرو و اینکه سارق طی تماسی اعلام کرده حاضر است در قبال دریافت پول، مدارک را به وی بازپس دهد، پرونده ای در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده محل و نحوه تماس سارقان با مالباخته مشخص شد که این سارقان تا کنون در چند مرحله اقدام به سرقت کرده و هر بار پس از تماس با مالباخته اقدام به اخاذی از وی می کنند.

سرهنگ یوسفبند ادامه داد: به این ترتیب با هماهنگی مقام قضائی با سارقان قراری صوری ترتیب داده شد و زمانی که متهمان در محل حاضر شدند هر دوی آنها از سوی ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن بیان کرد: متهمان ابتدا سعی داشتند با تناقض گویی و منحرف کردن موضوع از دست قانون بگریزند اما زمانی که با ادله و مستندات قانونی و همچنین با مالباخته روبرو شدند به ناچار لب به اعتراف گشودند و در نهایت به جرایم خود، مبنی بر سرقت لوازم و مدارک شهروندان و اخاذی از آنها در قبال واگذاری مدارک اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ یوسفبند متهمان به ۳۹ فقره سرقت به این شیوه اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده با دستور قضائی برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *