صدور رواديد فقط از منابع رسمي صورت مي گيرد

فرمانده انتظامي استان با تأکيد بر لزوم همراه داشتن مجوزهاي لازم براي حضور در کنگره عظيم اربعين از عاشقان حسيني و داوطلبان به حضور در اين همايش بين المللي خواست رواديد اقامت در کشور عراق را صرفا از مراکز رسمي اخذ کنند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار “نور علي ياري ” ، اظهار داشت: داوطلبان به حضور در همايش بزرگ اربعين بايد در اين فرصت باقي مانده نسبت به اخذ گذرنامه و رواديد و ساير مجوزهاي لازم اقدام و خود را آماده شرکت در بزرگترين تجمع مسلمانان کنند.

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به برخي شايعات در خصوص دريافت رواديد با هزينه کمتر گفت: رواديد که حق اقامت يک فرد در کشور ميزبان است صرفاً از طريق دفاتر حج و زيارت در کنسولگري هاي عراق در داخل کشور صادر مي شود و هزينه آن نيز مشخص است.

وي با تأکيد بر اينکه تا اين لحظه هيچ تغييري در هزينه رواديد اعلام نشده است از مردم خواست براي دريافت رواديد به مراکز و منابع رسمي مراجعه کنند.

سردار ياري در ادامه به هماهنگي هاي بين استاني پليس براي تأمين امنيت تردد زائران اشاره کرد و گفت: طي نشستي که با فرمانده انتظامي استان کرمانشاه داشتيم برلزوم تأمين امنيت ترافيکي زائران در مسيرهاي منتهي به جاده هاي استان توسط استان هاي همجوار تأکيد شد.

وي ياد آور شد: در اربعين امسال از تردد اتباع خارجي در مرز مهران جلوگيري خواهد شد و تردد اين افراد صرفا از طريق مرزهاي خوزستان انجام مي شود.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه محل استقرار ايستگاه هاي پليس در ابتداي ورود به استان تا پايانه مرزي مهران جانمايي شده است ،گفت: پليس به تدريج تجهيزات و نيروهاي مورد نياز را در مسير تردد زائران و شهرستان مهران مستقر خواهد کرد و تمامي نيازهاي زائران براي اربعين تدارک ديده شده و جاي هيچ نگراني نيست.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *