خروج 350 هزار زائر اربعين حسيني ( ع ) از مرزهاي سه گانه/ بدون گذرنامه و ويزا خروج از مرز غير ممکن است

جانشين فرمانده ناجا با اشاره به خروج 350 هزار زائر اربعين حسيني ( ع ) از مرزهاي سه گانه گفت: بدون گذرنامه و ويزا خروج از مرز غير ممکن است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “اسکندر مومني” در جمع اصحاب رسانه در پايانه مرزي مهران ، ضمن عرض تسليت به مناسبت جان باختن 28 تن از هموطنان در سانحه رانندگي شب گذشته محور ” اقليد – ياسوج” گفت: تا کنون حدود 350 هزار زائر از مرزهاي مهران ، شلمچه و جزابه به کشور عراق اعزام شدند که اين آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دو برابر شده است.
جانشين فرمانده ناجا با اشاره به اينکه در اين مدت حدود 650 هزار گذرنامه صادر شده است از افزايش 70 درصدي اين آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
وي با قدرداني از هموطنان عزيز به خاطر مديريت سفرهايشان از آنان خواست حتما با برنامه ريزي هاي لازم ، سفر خود را به روزهاي پاياني موکول نکنند.
جانشين فرمانده ناجا از مهمان پذيري مردم مهران تقدير و تصريح کرد: اين روزها مهران با جمعيت 15 هزار نفري ، روزانه پذيراي 150 هزار زائر است که لازم است زوار براي دريافت خدمات مناسب ، سفر خود را مديريت کنند.
سردار مومني ادامه داد: با وجود اينکه مهران به لحاظ بعد مسافت از مرزهاي ديگر به عتبات عاليات نزديکتر است، زائران با در نظر گرفتن مديريت زمان از ديگر مرزهاي شلمچه و چزابه که به لحاظ امکانات، جاده، راه هاي آبي و ريلي نيز آماده هستند براي سفر اربعين استفاده کنند.
جانشين فرمانده ناجا در ادامه توصيه کرد: زائران بايد مقررات راهنمايي و رانندگي را چه در داخل کشور و چه در کشور عراق رعايت کنند.
وي با تأکيد بر اينکه بدون گذرنامه و ويزا، خروج از مرز غيرممکن است ، از زائران خواست موارد مشکوک را به مسئولان امر گزارش کنند.
گفتني است، سردار مومني پس از بازديد از پايانه مرزي و پارکينگ هاي شهر مهران هم اکنون در جلسه فرماندهان و مسئولان نيروي انتظامي در قرارگاه اربعين، آخرين تمهيدات سفر اربعين را مورد بررسي قرار مي دهد.#
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *