سارقان گردشگران خارجي با 20 فقره سرقت در يزد دستگير شدند

فرمانده انتظامي استان گفت: باند سارقان حرفه اي که تحت پوشش ماموران ناجا به 20 فقره سرقت از گردشگران خارجي در چندين استان مبادرت کرده بودند با تيزهوشي ماموران پليس آگاهي دستگير شدند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “ايرج کاکاوند” گفت: در پي اعلام خبري مبني بر سرقت وجوه نقد از دو گردشگر خارجي در يکي از خيابان هاي شهر يزد و با توجه به حساسيت موضوع تيمي از کارآگاهان باتجربه دايره سوم اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي به محل اعزام و به بررسي موضوع پرداختند.

وي افزود: ماموران پليس پس از بازنگري شيوه و روش ارتکاب سرقت متوجه شدند سارقان با معرفي خود به عنوان مامور پليس اقدام به سرقت از دو توريست خارجي کرده اند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به کار فني و اطلاعاتي کارآگاهان پليس و شناسايي و ردگيري خودروي متهمان افزود: ماموران پليس آگاهي با همکاري عوامل انتظامي در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه در کمتر از دو ساعت پس از آخرين سرقت، خودروي سارقان را در خروجي شهر يزد متوقف و اعضاي اين باند سه نفره را دستگير کردند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: سارقان که هر کدام داراي چندين فقره سابقه کيفري هستند پس از انتقال به پليس آگاهي و در بازجويي هاي انجام شده به 20 فقره سرقت از گردشگران خارجي در استان هاي قم، تهران، اصفهان و يزد تحت پوشش مامور ناجا اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه با بيان اينکه تحقيقات بيشتر پليس از متهمان دستگير شده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پليس استان از ابتداي سال جاري تاکنون باندهاي تبهکار بسياري قبل از هرگونه اقدامي دستگير و به محاکم قضائي تحويل داده شدند. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *