برخورد خودرو پژو 206 با يدک پارک شده

جانشين پليس راهنمايي و رانندگي استان گفت: در اثر برخورد يك دستگاه سواري پژو 206 با يدک پارک شده يک تن از سرنشينان سواري پژو جان خود را از دست داد و دو تن ديگر نيز مصدوم و به بيمارستان اعزام شدند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سرهنگ “جباراسفندياري”  با اعلام اين خبر گفت: درساعت 22 شب گذشته (17 آذر ماه) ماموران پليس راهنمايي و رانندگي استان از برخورد يك دستگاه سواري پژو با يدک پارک شده در حاشيه بلوار دامپزشکي باخبر كه بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وي ادامه داد: متاسفانه در اثر اين حادثه رانندگي يکي از سرنشينان که جواني 25 ساله بوده جان خود را از دست داد و دو نفر ديگر نيز مصدوم شدند.

سرهنگ اسفندياري گفت:كارشناسان تصادفات پليس راهور علت وقوع اين حادثه رانندگي را عدم توانايي راننده سواري پژو در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه اعلام كردند.

جانشين پليس راهور استان در پايان خاطر نشان كرد: محل حادثه بلواري است که به صورت دو طرفه مجزا و با روشنايي کافي و داراي علائم عمودي و افقي است لذا رانندگان وسايل نقليه مي بايست با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از وقوع اينچنين حوادث دلخراشي جلوگيري کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *