اعتراف سارقان به 33 فقره سرقت در شهر يزد

 

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري دو سارق حرفه اي منزل و اعتراف آنها به 33 فقره سرقت طلاجات، وجه نقد و زيورآلات به ارزش يک ميليارد ريال از منازل شهروندان خبر داد.

 

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “حسين رضايي”، در تشريح اين خبر گفت: با توجه به وقوع چندين فقره سرقت منزل در محدوده هاي مختلف شهر يزد بررسي موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: بررسي صحنه هاي سرقت توسط پليس، نشانگر اين بود که سارقان ضمن شناسايي منازل مسکوني خالي از سکنه، دست به سرقت طلاجات، اموال باارزش و وجوه نقد زده اند.

رضايي افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام کار اطلاعاتي گسترده، دو سارق سابقه دار و حرفه اي را شناسايي و آنها را طي عمليات ضربتي در مخفيگاهشان دستگير کردند؛ در بازرسي از مخفيگاه متهمان، نيم کيلو طلاجات سرقتي و همچنين مقاديري اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ رضايي گفت: متهمان در بازجويي هاي پليسي به 33 فقره سرقت طلاجات، زيورآلات، وجه نقد و ديگر وسايل و اموال به ارزش يک ميليارد ريال از منازل مسکوني شهروندان اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در خاتمه با بيان اينکه اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحويل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان توصيه هاي پليس را در رابطه با پيشگيري از سرقت جدي گرفته و از نگهداري وجه نقد، اموال باارزش همانند طلا و زيورآلات در منزل خودداري کنند./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *