جموعه نيروهاي مسلح از منزه ترين سازمان ها هستند

 

فرمانده انتظامي استان با اشاره به نوع ارتباط نيروهاي مسلح با مردم، گفت: مجموعه نيروهاي مسلح از منزه ترين سازمان ها هستند.

به گزارشسادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “عليرضا مظاهري” در آيين افتتاحيه نمايشگاه حفاظتي فرماندهي انتظامي استان،گفت: با تدابير مسئولان از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي در کنار فرماندهي، سازمانهايي را هم پيش بيني کردند که بتوانند ماموريتهايي را که برعهده آنان گذاشته شده به صورت مستقل انجام دهند که يکي از اين سازمان ها، حفاظت اطلاعات نيروهاي مسلح و ناجا است.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه بيان داشت: سازمان عقيدتي سياسي نيز از يادگاران امام راحل بوده که در جهت ارتقاء بنيه اعتقادي، سياسي، اجتماعي و آگاه سازي مذهبي کارکنان انجام وظيفه مي کند و نظارت هايي را هم بر عهده دارد.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه با اشاره به اهميت مقوله نظارت، يادآور شد: خداوند در آيات قرآن و احاديت و رواياتي که از ائمه معصومين(ع) نقل شده، موضوع نظارت را هميشه بيان کرده، چراکه نظارت، نيازمندي هر انساني است.

وي همچنين با بيان اينکه خداوند هميشه ناظر بر اعمال همه است، افزود: ائمه معصومين(ع) نيز يکي از ناظران بر اعمال ما بوده و همچنين در حکومتي که نيروهاي مسلح تحت حکومت ولايت فقيه انجام وظيفه مي کنند، ولايت فقيه نيز از ناظران هستند.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي بيان داشت: در راستاي اقدامات پيشگيرانه و حفاظت و حراست از ناجا، سازمان حفاظت اطلاعات به کمک نيروي انتظامي آمده و طرحي را با عنوان قرارگاه جهادي صيانت راه اندازي کرده که بيشترين هدف اجراي اين طرح، معطوف بر اقدامات پيشگيرانه است.

سردار مظاهري با اشاره به اينکه با اقدامات خوبي که صورت گرفته، ناجا يکي از منزه ترين سازمانها است، تصريح کرد: آگاه کردن کارکنان از آسيب ها و لغزش ها و همچنين ايجاد نمايشگاه هاي حفاظتي از جمله اقدامات قرارگاه جهادي صيانت مي باشد.

وي همچنين با بيان اينکه تهديد، به مجموعه عوامل بالقوه بيروني گفته مي شود که در نتيجه وجود آسيبها به بالفعل تبديل مي شود، افزود: امروزه جدا از تهديدات امنيتي که از طريق سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه در جهان پيراموني متوجه کارکنان ناجا است، معاندين، اشرار و قاچاقچيان نيز تهديدکننده هستند.

سردار مظاهري در پايان با اشاره به جايگاه ويژه ناجا در کشور، گفت: مقام معظم رهبري در بيانات خود مي فرمايند«ناجا در بين مردم است، همراه با مردم است و فرق مي کند با ساير نيروهاي نظامي. اگر چنانچه در اين مجموعه جرمي اتفاق بيفتد، جدا از اينکه حق فردي ضايع شده، نه تنها باعث آبرو ريزي خود ناجا خواهد شد بلکه آبروي نظام را نيز خواهد برد.» #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *