پايان سرقت هاي 4 سارق سيم برق در مازندران

– فرمانده انتظامي استان از دستگيري چهار سارق حرفه اي سيم برق و کشف سيم برق سرقتي به ارزش سه ميليارد ريال در اين استان خبر داد .

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ،”سردار سيد محمود ميرفيضي ”  گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم برق در مناطق روستايي و محدوده هاي شهري استان مازندران که موجب قطع برق و ايراد خسارت به اموال عمومي شده بود ، موضوع به طور ويژه در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.

فرمانده انتظاي استان مازندران ، افزود: در اجراي اين عمليات ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان با همکاري پليس آگاهي شهرستان هاي تابعه موفق به شناسايي چهار سارق حرفه اي سيم برق در اين استان شدند .

وي تصريح کرد: متهمان که با تشکيل يک باند چهار نفره و با همکاري دو مالخر اموال مسروقه، اقدام به سرقت سيم برق از شبکه هاي انتقال برق در شهرستان هاي ساري ، مياندرود ، بهشهر ، جويبار، بابلسر ، سوادکوه ، نوشهر و محمودآباد مي کردند، در عملياتي ضربتي توسط ماموران دستگير شدند .

ميرفيضي ادامه داد: ضمن هماهنگي با مرجع قضائي در بازديد هاي به عمل آمده از محل اختفاي اموال سرقتي، يک و نيم تن سيم برق سرقتي به ارزش سه ميليارد ريال کشف شد.

وي در ادامه از دهياران و مردم عزيز استان خواست ، ضمن بکارگيري افرادي به عنوان نگهبان محله با هماهنگي نيروي انتظامي براي حراست از اموال عمومي و جلوگيري از سرقت در صورت مشاهده حضور افراد غريبه و هرگونه تردد هاي مشکوک خودروهاي ناشناس در منطقه مراتب را سريعا به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

سردار مير فيضي در ادامه از انهدام يک باند سرقت خودرو در اين استان خبر داد و گفت: اين متهمان که پس از سرقت خودرو با استفاده از پلاک و اسناد خودروهاي تصادفي اقدام به فروش آن مي کردند توسط کارآگاهان پليس آگاهي استان دستگير شدند .

فرمانده انتظامي مازندران در خاتمه گفت: در ادامه تحقيقات پليسي، دو دستگاه خودروي زانتياي سرقتي و مقادير قابل توجهي قطعات خودرو از اين افراد کشف شد ./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *