19 تن مواد اوليه شيميايي قاچاق در بندرلنگه کشف شد

فرمانده انتظامي استان از کشف 19 تن و 500 کيلوگرم مواد اوليه شيميايي قاچاق به ارزش چهار ميليارد و 800 ميليون ريال در شهرستان بندرلنگه خبر داد.
به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سردار ” عزيزاله ملکي ” گفت : در راستاي اجراي طرح مبارزه با کالاي قاچاق و ارز ، مأموران پاسگاه انتظامي “برکه سفلين” شهرستان “بندرلنگه” حين کنترل خودروهاي عبوري، به يک دستگاه تريلر کشنده کانتينر دار مشکوک و جهت بررسي بيشتر آن را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از خودرو مقدار 19 تن و 500کيلو گرم مواد اوليه شيميايي شوينده از نوع (دودسيل بنزن ) قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکي وقانوني کشف شد.

اين مقام انتظامي استان با اشاره به اينکه ارزش اين محموله چهار ميليارد و800ميليون ريال مي باشد ، اذعان داشت: در اين رابطه يک متهم دستگير و به همراه مواد مکشوفه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با بيان اينکه قاچاق كالا پديده اي است كه از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد مي كند، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *